naturepharm_panellinies

 
Η Γ’ Λυκείου είναι μια χρονιά εξαιρετικά αγχωτική για τους περισσότερους μαθητές. Οι έφηβοι καλούνται αφενός να διαχειριστούν ένα πρόγραμμα φορτωμένο με διάβασμα και φροντιστήρια και αφετέρου να επιλέξουν το πεδίο σπουδών που θα ακολουθήσουν, δρομολογώντας έτσι την επαγγελματική τους πορεία.

Την περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αλλά και αυτή που προηγείται αυτών, ασκείται μεγάλη πίεση στους υποψηφίους, οι οποίοι θεωρούν ότι από αυτές κρίνεται το μέλλον της μετέπειτα επαγγελματικής τους πορείας και εξέλιξης.
Μέσα σε τρεις ώρες, οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε θέματα που έχουν διδαχθεί καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς και η επάρκεια των απαντήσεών τους καθορίζει το τελικό τους αποτέλεσμα. Η διαχείριση του χρόνου, επομένως, κατά τη διάρκεια της εξέτασης είναι εξίσου σημαντική, προκειμένου οι υποψήφιοι να μην αφήσουν ερωτήματα στα οποία δεν πρόλαβαν να απαντήσουν.

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι το άγχος είναι μια πολύ φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας και μάλιστα απαραίτητη προκειμένου να είμαστε σε εγρήγορση. Το λεγόμενο δημιουργικό άγχος βελτιώνει την απόδοση και επιτρέπει την συγκέντρωση.

Τι συμβαίνει, όμως, όταν το άγχος ξεπερνά το όριο και μετατρέπεται σε αυτό που λέμε αρνητικό άγχος; Σε αυτή την περίπτωση, τα αποτελέσματα είναι δυσάρεστα, καθώς βιώνουμε έντονη ανησυχία, δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε με αποτέλεσμα να μειώνετε η απόδοση μας, αισθανόμαστε μεγαλύτερη κόπωση, αϋπνία και γινόμαστε επιθετικοί. Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να πάθουμε ακόμα και διανοητικό μπλοκάρισμα (blackout).

Τότε χρειαζόμαστε βοήθεια!
Η απάντηση είναι Cool Day!!!
Φυσικό βοήθημα της ελληνικής εταιρείας Power Health για το άγχος, τα νεύρα και την κούραση.
Χωρίς παρενέργειες, υπνηλία, νωθρότητα.
Ο πλούσιος συνδυασμός φυσικών συστατικών, όπως L-Θεανίνη, μελισσόχορτο, πασσιφλόρα και τίλιο, προσφέρει ανακούφιση απο το άγχος, χωρίς να επηρεάζονται οι σωματικές λειτουργίες.
Παράλληλα, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Νιασίνη, Παντοθενικό, Β1, Β2, Β6, Β12) συμβάλλουν στη φυσιολογική ψυχική λειτουργία και στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
Το ασβέστιο και το μαγνήσιο βοηθούν στην μείωση της νευρικότητας και του άγχους.


Κάποια πράγματα που χρειάζεται να κάνουν οι μαθητές πριν τις εξετάσεις είναι :

*Καλή προετοιμασία με μεθοδικότητα και πρόγραμμα.
*Σωστή διατροφή.
*Αρκετός ύπνος.
*«Φόρτιση μπαταριών».
*Σωστή στάση σώματος και σωματική άσκηση.
*Τεχνικές χαλάρωσης.

  • Πανελλήνιες Εξετάσεις: Πώς να στηρίξετε τα παιδιά σας..


Αναμφισβήτητα ο ρόλος των γονιών είναι ιδιαίτερα κρίσιμος την περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων.  Οι γονείς ίσως είναι τα μοναδικά άτομα στη ζωή του εφήβου που έχουν τη δυνατότητα να μετριάσουν το άγχος του, καθώς και να του δώσουν δύναμη για να αποδώσει όσο καλύτερα γίνεται. Μην ξεχνάμε ότι το άγχος των παιδιών, πολλές φορές, μεταφράζεται ως φόβος ενδεχόμενης αποτυχίας. Άρα, οι γονείς θα πρέπει αφενός να συμβάλουν με τη στάση και την συμπεριφοράς τους στην αποφυγή της αποτυχίας και αφετέρου να καθησυχάζουν το παιδί ότι αποτυχία δεν σημαίνει και το τέλος του κόσμου.


Ο ρόλος των γονιών

-Εστιάστε στην κάλυψη των πρακτικών αναγκών του παιδιού σας  όπως: ένα ήσυχο οικογενειακό περιβάλλον και μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.   

-Ενισχύστε την εγκεφαλική λειτουργία, τη συγκέντρωση, τη γνωσιακή λειτουργία και τη μνήμη του παιδιού σας, με ένα ειδικό συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει ένα ευρύ φάσμα φυσικών συστατικών όπως τις βιταμίνες Β1, Β6, Β5, Β12, βιοτίνη, μαγνήσιο και το ιχνοστοιχείο ψευδάργυρο.
Εμπιστευθείτε το Memo+, της Power Health!
 Η σύνθεση του ενισχύεται από τα φυτικά εκχυλίσματα των Ginkgo biloba, δενδρολίβανου, καθώς και από τα L-Γλουταμίνη, Γλουταθειόνη και θεοβρωμίνη, με αποτέλεσμα την ενίσχυση της εγκεφαλικής λειτουργίας, της συγκέντρωσης, της γνωσιακής λειτουργίας και της μνήμης.

-Στο σπίτι  αποφύγετε καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν το διάβασμα του. Για παράδειγμα περιορίστε τους  θορύβους που αποσπούν την προσοχή του, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ηρεμίας. Οριοθετήστε τις ώρες που παίζει η τηλεόραση, τις ώρες που επιτρέπονται οι επισκέψεις στο σπίτι.

-Αν υπάρχουν  εντάσεις μεταξύ σας, είναι δική σας αποκλειστική ευθύνη να τις διαχειριστείτε με έναν τρόπο που δεν θα αναστατώσει το παιδί σας και συνεπώς δεν θα αποσπάσει την προσοχή του από το διάβασμα.

-Ελέγξτε αν το παιδί σας καταφεύγει σε υπερβολές και συμβουλέψετε το να κάνει μικρά διαλείμματα όταν αισθάνεται έντονη πνευματική κόπωση.

-Βοηθήστε το παιδί σας να κοιμηθεί καλά και να έχει έναν ποιοτικό και ξεκούραστο ύπνο.
΄Eνας διαρκής, ήρεμος ύπνος αποτελεί το καλύτερο αναζωογονητικό για μία μέρα γεμάτη ενέργεια και καλή διάθεση.
Μη φοβηθείτε να δώσετε στο παιδί ένα φυσικό προϊόν που θα το βοηθήσει να ... κοιμηθεί στην… ώρα του και να χαλαρώσει.
Το Cool Night της Power Health, είναι αναμφίβολα μία φυσική και ασφαλής λύση, χωρίς να προκαλεί καμία παρενέργεια, εθισμό, ή συμπτώματα όπως ‘’βαρύ’’ κεφάλι.

 -Παροτρύνετε το  να αξιοποιεί σωστά τον λίγο ελεύθερο χρόνο του. Για παράδειγμα, βόλτες με φίλους μακριά από το περιβάλλον διαβάσματος, γεύμα με γονείς και αδέλφια

-Τονώστε τα κίνητρά του παιδιού σας θυμίζοντάς του, τους στόχους του και δείξτε του ότι πιστεύετε πως μπορεί να τους καταφέρει.

-Η γκρίνια και η πίεση είναι κακοί σύμβουλοι και δεν βοηθούν σε καμία περίπτωση το παιδί να αποδώσει καλύτερα. Θυμηθείτε ότι η αξία του παιδιού σας σε καμία περίπτωση δεν μετριέται με την αποτυχία ή την επιτυχία του στις εξετάσεις.

-Εφοδιάζετε διαρκώς με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά τον οργανισμό του παιδιού, ενισχύστε την προσπάθειά του και εντάξτε στην καθημερινότητά του ένα πολυβιταμινούχο και τονωτικό σιρόπι, όπως είναι το Epresat.
Πρόκειται για ένα συμπλήρωμα διατροφής, ιδιαίτερα ευεργετικό για μαθητές και φοιτητές, επειδή βοηθά τη μνήμη και τη συγκέντρωση.
Έτσι το παιδί σας θα διατηρείται δραστήριο τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι Πανελλήνιες εξετάσεις δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από το να οριοθετούν το άμεσο και σχετικά βραχυπρόθεσμο μέλλον του παιδιού. Οι πανελλήνιες είναι μέσο και όχι αυτοσκοπός. Είναι σημαντικές, αλλά όχι κρίσιμες.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ