Back to Top

 

Συχνές ερωτήσεις

 

Τί είναι η εγγραφή;


Με την εγγραφή σας στο naturepharm.gr, αποκτάτε πρόσβαση στις αγορές προϊόντων και μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες σας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Με την εγγραφή στο newsletter, μπορείτε:

1. να ενημερώνεστε τακτικά
    - για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν,
    - για επίκαιρα θέματα και συμβουλές υγείας, αλλά και

2. να μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα προϊόντα!

Σαν εγγεγραμμένος χρήστης, έχετε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού σας, καθώς και στο ιστορικό των παραγγελιών σας.


Τί είναι οι προσφορές;

Οι προσφορές είναι προϊόντα σε ειδικές τιμές ή πακέτα προϊόντων τα οποία προσφέρονται σε τιμή ακόμα χαμηλότερη από ότι προσφέρεται το καθένα ξεχωριστά. Συνήθως υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό και ισχύουν για συγκεκριμμένες χρονικές περιόδους και/ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν με προσφορά δεν γίνονται δεκτές.


Πως μπορώ να κάνω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με 5 διαφορετικούς τρόπους:

1. Με αντικαταβολή
2. Μέσω PayPal
3. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
4. Με Πιστωτική κάρτα
5. Με πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.


Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να μας δώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

1. Μέσα από την ιστοσελίδα μας: www.naturepharm.gr
2. Τηλεφωνικά: στο 210 8323338 και 210 8323732 (τις εργάσιμες ημέρες και ώρες).
3. Μέ e-mail: info@naturepharm.gr
4. Μέ fax: στο 210 8323732

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.


Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Αμέσως μόλις επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας, θα σας σταλεί e-mail από το naturepharm.gr, όπου θα αναφέρονται τα αναλυτικά στοιχεία της, ο επιλεγμένος από εσάς τρόπος αποστολής και πληρωμής καθώς και η κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η παραγγελία σας.
Θα ενημερώνεστε με email άμεσα για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σας (Εκκρεμής, Επιβεβαιωμένη, Εχει αποσταλεί).

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας μου;

Στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε τον μοναδικό αριθμό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας, με την οποία συνεργαζόμαστε.
Από το σύνδεσμο (link) της μεταφορικής εταιρείας, που θα βρείτε στις σελίδες μας και με τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να ενημερωθείτε, ανα πάσα στιγμή, για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας.

Πώς θα βρω το προϊόν που θέλω;

Για να σας διευκολύνουμε στην αναζήτηση, τα προϊόντα μας είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες, (οριζόντιο menu), αλλά και ανάλογα με την παρασκευάστρια εταιρία (menu - "Επιλέξτε Brand").
Επίσης στο πεδίο "Αναζήτηση" μπορείτε να εισάγετε σχετικές λέξεις "κλειδιά" που περιγράφουν αυτό που ψάχνετε.
Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποιο προϊόν μέσα στις σελίδες του e-shop, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 210.8323.732 & 210.8323338, για να το αναζητήσουμε και να σας το διαθέσουμε στην καλύτερη δυνατή τιμή.


Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες σας στο naturepharm.gr ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό. Για παραγγελίες εντός ορίων αστικών κέντρων και δικτύου καταστημάτων των εταιρειών courier, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, τα προϊόντα παραδίδονται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή τους.  Για αποστολές εκτός των παραπάνω ορίων και για δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης είναι 2 - 4 εργάσιμες ημέρες. Ενημερωθείτε αναλυτικά για τους τρόπους και το κόστος αποστολής κάνοντας click εδώ.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν ξεκινήσει η αποστολή της (στην περίπτωση αυτή θα έχετε ενημερωθεί με σχετικό e-mail). Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει η αποστολή και εξακολουθείτε να επιθυμείτε την ακύρωσή της, επιβαρύνεστε μόνο με τα μεταφορικά έξοδα. Αναλυτικότερα.



Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Το naturepharm.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε τους όρους στη σελίδα Επιστροφές προϊόντων.



Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας

1. τηλεφωνικά στα (+30) 210 - 8323338 και 8323732, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες,
2. με fax στο (+30) 210 8323732,
3. με e-mail στο info@naturepharm.gr
4. μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας του φαρμακείου μας.

Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.


Τι γίνεται αν ένα προϊόν που έχω αγοράσει από το naturepharm.gr παρουσιάσει βλάβη εντός της εγγύησης;

Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε με δικά μας έξοδα την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφ’ όσον καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας.


Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;


Το ηλεκτρονικό κατάστημα naturepharm.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων αλλά και των συναλλαγών σας στους Όρους Χρήσης.